کلید باهم بودن...


ღ لیــلـﮯ بـــﮯ مجنـون ღ

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ





دست هایمان را  بهم قفل می کنیم

فقط یادت باشد

کلید را جایی بگذاری

که یاد هیچ کداممان نماند

 



نظرات شما عزیزان:

صابر
ساعت4:47---22 بهمن 1391
من که کلیدشو پرت کردم تو دریا

یـــار من پرید تو دریا و کلید پیداش کرد و

قفلشو باز کرد و رفت

با اینکه میدونست من شنا بلد نیستم!!
پاسخ:چه عششقولانه حرفیدی دادا!


صابر
ساعت4:45---22 بهمن 1391
من که کلیدشو پرت کردم تو دریا
یـــار من پرید تو دریا و کلید پیداش کرد و
قفلشو باز کرد و رفت
با اینکه میدونست من شنا بلد نیستم!!


بهنانه
ساعت15:48---20 آذر 1391
سلام اجی جونمممم اپت عالی بوددددددددددد ایول پاسخ:قربونت گلممممممممم

زری
ساعت0:05---20 آذر 1391

این نجوای هر روز من است در گوش خودم:

بخـنــدهــرچـنــد غـمـگینــی
بـبخــش هــرچـنـد مـسکینـــی
فـرامـوش کــن هــرچـنــد دلــگیــــری
زیستــن اینــگــونـــه زیـبـاسـت ... بخنـــد
ببخــش
و فرامـوش کـــن
هــرچـنــد میدانم ...
آســـان نــیســـت.


mohammad
ساعت23:10---17 آذر 1391
می دونی LOVE مخفف چیه؟
L : لايق دوست داشتن بودن
O: اميد به آينده اي روشن
V: وفاداري در عشق
E: انرژي هسته اي حق مسلم ماست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ
ZeInAb ツ | 16 / 9 / 1391برچسب:, | 18:0 |


Ɖɛƨιɢиɛя